Türkiye'nin potansiyeli, özel içeriklerle dünya basınında

Türkiye'nin dünyadaki algısını yükseltmek amacıyla T.C. Ekonomi Bakanlığı ve Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından hazırlatılan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından kamuoyuna açıklanan "Turkey Discover The Potential” logo ve sloganı çatısı altında tanıtım kampanyaları hız kesmeden devam ediyor.
12 Kasım'da Türkiye ve Brezilya Milli Futbol takımları arasında oynanan ve 100'den fazla ülkede canlı yayınlanan özel maçın başlangıcında yayınlanarak yaklaşık 2 milyar kişiye ulaşan reklam filminin ardından dünya medyasının önde gelen mecralarında Türkiye'nin potansiyelini anlatan özel içerikler yayınlanmaya başladı.
Bu amaçla ilk yayınlar Rusya'nın en çok satan gazetesi Komsomolskaya Pravda ve Rusya'nın en prestijli iş dünyası gazetesi Kommersant'da gerçekleştirildi. Ayrıca Rusya'nın en çok ziyaret edilen, Pravda'nın internet haber portalı www.kp.ru, dünyanın en çok satan seyahat dergisi GEO'nun Rusya internet sitesi www.geo.ru‘da ve Avrupa'nın en popüler seyahat portalı www.travelbook.de‘de özel yayınlarla yer alıyor. Turkey Discover The Potential özel temalı Global Connection yayınları Rusya'nın ardından 16 sayfa olarak ayrıca İngiltere'nın en saygın gazetelerinden Daily Telegraph, Fransa'nın en prestijli gazetesi Le Figaro, Almanya'nın en saygın gazetesi Die Welt, Ortadoğu'nun lider gazetesi Gulf News'da da özel dosya olarak yayımlandı. Yurtdışında beş ülkede yayımlanan Turkey Discover The Potential logo ve sloganı ile tüm dünyayı medeniyetin diğer yarısını keşfetmeye çağıran Türkiye'nin tarihi ve kültürel birikimi ile birlikte turizm, finans, yatırım potansiyelleri de detaylı bir şekilde anlatılıyor.
Türkiye'de en çok ziyaret edilen şehirler hakkında da detaylı bilgilerin aktarıldığı Global Connection sayfalarında yabancı gazetecilerle birlikte hazırlanan içerikler aynı zamanda Türkiye'nin tüm renklerini yansıtan kaliteli görsellerle birlikte sunuluyor. Türkiye'nin bu tanıtım atağında THY, Beko, İşbir Yatak, Ode Yalıtım, Betek Boya, Evyap, Kastamonu Entegre ve Vitra ilanlarıyla bu yayınlarda yer aldı. Yaklaşık 22,5 milyon kişiye ulaşan ve Türkiye ile ilgili başucu rehberi niteliği taşıyan Global Connection özel sayfalarından bazı başlıklar şöyle:

• Yeni Türkiye, Yeni Kimlik

• Anadolu Medeniyetleri

• G20 ve B20 2015 Türkiye

• Türkiye'de Moda

• Türkiye'de Mimarlık

• Türkiye'de Yabancı Yatırım İklimi

• Türkiye'nin Yavaş Şehirleri

• Türkiye'nin Kıyıları

• Türkiye'nin İhracat Potansiyeli

• Müzikal Zenginlik

• Sinemada 100. Yıl

 

İlgili Fotoğraflar

PAYLAŞ