Türkiye Tanıtım Grubu

TÜRKİYE TANITIM GRUBU

Türkiye Tanıtım Grubu; tanıtım faaliyetlerinin tek çatı altında, koordinasyon içerisinde, kuvvetli tanıtım ve algı yönetimi ile gerçekleştirilmesi, planlı bir tanıtım stratejisi oluşturulması amacıyla kurularak faaliyetlerine başladı.

Böylece; planlanan hedeflere çok daha hızlı ve etkili ulaşılması ve ülke imajımızı olumlu yönde gelişmesi kolaylaşacak.

Türkiye Tanıtım Grubu Kuruluşu ile Sektörel Tanıtım Gruplarının Kuruluş ve Faliyetlerine İlişkin Tebliğ 14 Mart 2017 tarihinde yürürlükten kaldırıldı.

 İhracatın geliştirilmesi ve Türk malı algısının dünya pazarlarında güçlendirilmesini teminen Türkiye İhracatçılar Meclisi nezdinde oluşturulacak olan “Türkiye Tanıtım Grubu”nun kuruluşuna cevaz veren bir madde eklendi.

Hâlihazırda faaliyet göstermekte olan Sektörel Tanıtım Gruplarının tasfiyesi ile gelirleri ve diğer hak ve kıymetlerinin Türkiye Tanıtım Grubu'na devrine ilişkin usul ve esasların Ekonomi Bakanlığınca belirleneceği hüküm altına alındı.

Türkiye Tanıtım Grubu Yönetim Kurulu şu isimlerden oluşuyor:

Mehmet Büyükekşi  - TİM Başkanı

Tarık Sönmez  -  Ekonomi Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı

Tahsin Öztiryaki  -  TİM Başkan Vekili

İlyas Edip Sevinç  -  Karadeniz İhracatçılar Birliği Başkanı

Mustafa Satıcı  -  Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği Başkanı

Ali Saydam  -  İletişim PR Uzmanı-Gazeteci

Prof. Dr. Ali Murat Vural  -  İletişim ve Algı Yönetimi Uzmanı-Akademisyen

Ömer Şengüler  -  Marka Uzmanı-Global Magic Brands Başkanı

 

TTG YÖNETMELİĞİ İÇİN TIKLAYINIZ

 

*** Türkiye Tanıtım Grubu'na sunulmak üzere sektörel ve ulusal proje başvuruları sona ermiştir.

 

 

 

Bu sayfa 16 Kasım 2017 Perşembe tarihinde yayınlanmıştır.
PAYLAŞ