• Kurumsal
    • Hakkımızda
    • TİM'in Görevleri
    • Misyon - Vizyon - Hedefler
    • Başkan
    • Yönetim Kurulu
    • Sektörler Konseyi
    • Denetim Kurulu
    • Genel Sekreterlik
      • Genel Sekreter
      • TİM ve Birlikler Yasası
      • Yönetmelik
      • Organizasyon Şeması
    • Kurumsal Kimlik
    • Birliklerimiz
      • İhracatçı Birlikleri
        • Akdeniz İhracatçı Birlikleri
        • Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği
        • Denizli İhracatçılar Birliği
        • Doğu Anadolu İhracatçılar Birliği
        • Doğu Karadeniz İhracatçılar Birliği
        • Ege İhracatçı Birlikleri
        • Güneydoğu Anadolu İhracatçı Birlikleri
        • Hizmet İhracatçıları Birliği
        • İstanbul İhracatçı Birlikleri
        • İstanbul Maden ve Metaller İhracatçı Birlikleri
        • İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri
        • Karadeniz İhracatçı Birlikleri
        • Orta Anadolu İhracatçı Birlikleri
        • Uludağ İhracatçı Birlikleri
      • Organizasyon Şeması
    • Kurumsal Tanıtım Filmi
    • Bilgi Güvenliği Politikalarımız
  • İhracat
    • İhracat Rakamları
    • İhracat Destek Platformları
      • Kolay İhracat Platformu
      • Türk Eximbank
      • İhracatı Geliştirme A.Ş.
      • Müşavire Danışın
      • Sanal Ticaret Akademisi
      • Turquality
      • Destek Yönetim Sistemi
    • İhracat Rehberi
      • İhracatçılar İçin Mevzuat
      • İhracat Türleri
      • Dolaşım Menşe İspat Belgeleri
      • Sıkça Sorulan Sorular
    • Devlet Teşvik ve Destekleri
      • İhracat Destekleri
      • E-İhracat Destekleri
      • Hizmet Sektörü Destekleri
      • Yenilenen İhracat Destekleri
      • Devlet Yatırım Destekleri ve Teşvikleri
  • Raporlar & Yayınlar
    • Raporlar
      • Yıllık İhracat Raporu
      • Ülke Analiz Raporları
      • Ülke Bilgi Notları
      • İnovasyon Raporları
    • Yayınlar
      • TİM Report
      • Türkiye'nin İlk 1000 İhracatçı Araştırması
      • Faaliyet Raporları
      • Frascati Kılavuzu 2015
      • TİM-TEB Girişim Evi Kitabı
      • TİM İnoSuit Programı Kitabı
      • Türkiye'nin Küresel İhracat Hikâyesi
      • Coğrafi İşaretler Yeni Nesil Stratejiler Raporu
      • Tarım ve Hayvancılık Sürdürülebilirlik Raporu 2025
    • Bültenler
      • TİM Avrupa Birliği Bülteni
      • TİM Aylık Ekonomi ve Dış Ticaret Bülteni
      • TİM İhracat Pazar Monitörü
      • TİM Küresel Gelişmeler Bülteni
      • TİM Sektörel Mevzuat Düzenlemeleri Bülteni
      • TİM Sürdürülebilirlik ve İnovasyon Bülteni
      • TİM Tarım Bülteni
  • Faaliyetlerimiz
    • Ticaret ve Alım Heyetleri
    • TİM Akademi
      • Sürdürülebilirlik
        • ECOTİM
        • GREENTİM
        • TİM Sürdürülebilirlik Çalışmaları
          • Sektörel Eylem Planları
          • TİM Bölgesel Sürdürülebilir İhracat Seferberliği Eğitim Programı
        • TİM-TÜBİTAK Yeşil İnovasyon Teknoloji Mentörlük Programı
        • Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Çalışma Grubu
      • İnovasyon
        • Türkiye İnovasyon Haritası Raporu
        • İnoSuit
        • İnovaLİG
        • İnovaTİM
      • Girişimcilik
        • TİM-TEB Girişim Evi
    • TİM WINGS
      • TİM WINGS nedir?
      • İhracatta Kadını Destekleme Projesi
      • TSE K 645: Kadın Girişimci Belgelendirme Kriteri
      • Kadının Güçlenmesi İlkeleri (WEPs)
      • Yurt Dışı Pazar Araştırması Desteğinde Kadın İhracatçılara İlave Puan Uygulaması
      • İhracatta Sınırları Aş Eğitimleri
      • Cinsiyet Eşitliği Eylem Planı
    • Türkiye Innovation Week
    • Türkiye'nin İhracat Şampiyonları Ödül Töreni
    • Genişletilmiş Başkanlar Kurulu
    • Dış Ticaret Rakamları Basın Açıklamaları
    • E-İhracat Sekretaryası
      • Sekretarya Hakkında
        • E-İhracat Sekretaryası Hakkında
        • E-İhracat Sekretaryası Ekibi
      • E-İhracat Destekleri
        • 5986 Sayılı E-İhracat Destekleri Hakkında Karar
        • E-ihracat Desteklerine İlişkin Genelge
        • Genelge Ekleri ve Destek Üst Limitleri
      • E-İhracat Konsorsiyumu
      • KEP ve E-İmza Usulü Hakkında
      • E-İhracat Kılavuzları
        • Pazaryeri Kılavuzları
          • Bol
          • Etsy
          • Mercado Libre
          • Shopee
          • Wayfair
          • Zalando
          • Walmart
          • Otto
          • Noon
          • Kaufland
        • Sosyal Medya ve Arama Motorları Kılavuzları
          • Criteo
          • Google Ads
          • Linkedin Ads
          • Meta Ads
          • Tiktok Ads
        • E-İhracat Beyan Kılavuzu
        • E-İhracat Pazarları ve Ülke Gümrük Uygulamaları Rehberi
        • E-İhracat Destekleri Rehberi
        • KTÜN Kılavuzu
        • E-İhracat Arama Konferansı Sonuç Raporu
    • Turquality Sekretaryası
    • TİM Tarım Kurulu
      • TİM Tarım Kurulu Hakkında
      • Tarım Bültenleri
      • Tarıma Dair
      • Ürün Atlası
  • Basın Odası
    • Haberler
      • Güncel Haberler
      • Geçmiş Dönem Haberlerimiz
    • Görseller
      • TİM Başkanı Mustafa Gültepe
    • Videolar
    • Basın Yansımaları
  • İletişim
    • İletişim Bilgileri
    • İletişim Formu
EN
BGH
Online İşlemler Giriş Belge Doğrulama Üyelik Sorgulama Basitleştirilmiş Gümrük Hattı Başvurusu Dolaşım ve Menşe İspat Belgeleri Başvurusu
Online İşlemler Giriş Belge Doğrulama Üyelik Sorgulama Basitleştirilmiş Gümrük Hattı Başvurusu Dolaşım ve Menşe İspat Belgeleri Başvurusu
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • TİM'in Görevleri
    • Misyon - Vizyon - Hedefler
    • Başkan
    • Yönetim Kurulu
    • Sektörler Konseyi
    • Denetim Kurulu
    • Genel Sekreterlik
      • Genel Sekreter
      • TİM ve Birlikler Yasası
      • Yönetmelik
      • Organizasyon Şeması
    • Kurumsal Kimlik
    • Birliklerimiz
      • İhracatçı Birlikleri
        • Akdeniz İhracatçı Birlikleri
        • Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği
        • Denizli İhracatçılar Birliği
        • Doğu Anadolu İhracatçılar Birliği
        • Doğu Karadeniz İhracatçılar Birliği
        • Ege İhracatçı Birlikleri
        • Güneydoğu Anadolu İhracatçı Birlikleri
        • Hizmet İhracatçıları Birliği
        • İstanbul İhracatçı Birlikleri
        • İstanbul Maden ve Metaller İhracatçı Birlikleri
        • İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri
        • Karadeniz İhracatçı Birlikleri
        • Orta Anadolu İhracatçı Birlikleri
        • Uludağ İhracatçı Birlikleri
      • Organizasyon Şeması
    • Kurumsal Tanıtım Filmi
    • Bilgi Güvenliği Politikalarımız
  • İhracat
    • İhracat Rakamları
    • İhracat Destek Platformları
      • Kolay İhracat Platformu
      • Türk Eximbank
      • İhracatı Geliştirme A.Ş.
      • Müşavire Danışın
      • Sanal Ticaret Akademisi
      • Turquality
      • Destek Yönetim Sistemi
    • İhracat Rehberi
      • İhracatçılar İçin Mevzuat
      • İhracat Türleri
      • Dolaşım Menşe İspat Belgeleri
      • Sıkça Sorulan Sorular
    • Devlet Teşvik ve Destekleri
      • İhracat Destekleri
      • E-İhracat Destekleri
      • Hizmet Sektörü Destekleri
      • Yenilenen İhracat Destekleri
      • Devlet Yatırım Destekleri ve Teşvikleri
  • Raporlar & Yayınlar
    • Raporlar
      • Yıllık İhracat Raporu
      • Ülke Analiz Raporları
      • Ülke Bilgi Notları
      • İnovasyon Raporları
    • Yayınlar
      • TİM Report
      • Türkiye'nin İlk 1000 İhracatçı Araştırması
      • Faaliyet Raporları
      • Frascati Kılavuzu 2015
      • TİM-TEB Girişim Evi Kitabı
      • TİM İnoSuit Programı Kitabı
      • Türkiye'nin Küresel İhracat Hikâyesi
      • Coğrafi İşaretler Yeni Nesil Stratejiler Raporu
      • Tarım ve Hayvancılık Sürdürülebilirlik Raporu 2025
    • Bültenler
      • TİM Avrupa Birliği Bülteni
      • TİM Aylık Ekonomi ve Dış Ticaret Bülteni
      • TİM İhracat Pazar Monitörü
      • TİM Küresel Gelişmeler Bülteni
      • TİM Sektörel Mevzuat Düzenlemeleri Bülteni
      • TİM Sürdürülebilirlik ve İnovasyon Bülteni
      • TİM Tarım Bülteni
  • Faaliyetlerimiz
    • Ticaret ve Alım Heyetleri
    • TİM Akademi
      • Sürdürülebilirlik
        • ECOTİM
        • GREENTİM
        • TİM Sürdürülebilirlik Çalışmaları
          • Sektörel Eylem Planları
          • TİM Bölgesel Sürdürülebilir İhracat Seferberliği Eğitim Programı
        • TİM-TÜBİTAK Yeşil İnovasyon Teknoloji Mentörlük Programı
        • Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Çalışma Grubu
      • İnovasyon
        • Türkiye İnovasyon Haritası Raporu
        • İnoSuit
        • İnovaLİG
        • İnovaTİM
      • Girişimcilik
        • TİM-TEB Girişim Evi
    • TİM WINGS
      • TİM WINGS nedir?
      • İhracatta Kadını Destekleme Projesi
      • TSE K 645: Kadın Girişimci Belgelendirme Kriteri
      • Kadının Güçlenmesi İlkeleri (WEPs)
      • Yurt Dışı Pazar Araştırması Desteğinde Kadın İhracatçılara İlave Puan Uygulaması
      • İhracatta Sınırları Aş Eğitimleri
      • Cinsiyet Eşitliği Eylem Planı
    • Türkiye Innovation Week
    • Türkiye'nin İhracat Şampiyonları Ödül Töreni
    • Genişletilmiş Başkanlar Kurulu
    • Dış Ticaret Rakamları Basın Açıklamaları
    • E-İhracat Sekretaryası
      • Sekretarya Hakkında
        • E-İhracat Sekretaryası Hakkında
        • E-İhracat Sekretaryası Ekibi
      • E-İhracat Destekleri
        • 5986 Sayılı E-İhracat Destekleri Hakkında Karar
        • E-ihracat Desteklerine İlişkin Genelge
        • Genelge Ekleri ve Destek Üst Limitleri
      • E-İhracat Konsorsiyumu
      • KEP ve E-İmza Usulü Hakkında
      • E-İhracat Kılavuzları
        • Pazaryeri Kılavuzları
          • Bol
          • Etsy
          • Mercado Libre
          • Shopee
          • Wayfair
          • Zalando
          • Walmart
          • Otto
          • Noon
          • Kaufland
        • Sosyal Medya ve Arama Motorları Kılavuzları
          • Criteo
          • Google Ads
          • Linkedin Ads
          • Meta Ads
          • Tiktok Ads
        • E-İhracat Beyan Kılavuzu
        • E-İhracat Pazarları ve Ülke Gümrük Uygulamaları Rehberi
        • E-İhracat Destekleri Rehberi
        • KTÜN Kılavuzu
        • E-İhracat Arama Konferansı Sonuç Raporu
    • Turquality Sekretaryası
    • TİM Tarım Kurulu
      • TİM Tarım Kurulu Hakkında
      • Tarım Bültenleri
      • Tarıma Dair
      • Ürün Atlası
  • Basın Odası
    • Haberler
      • Güncel Haberler
      • Geçmiş Dönem Haberlerimiz
    • Görseller
      • TİM Başkanı Mustafa Gültepe
    • Videolar
    • Basın Yansımaları
  • İletişim
    • İletişim Bilgileri
    • İletişim Formu
  • ANA SAYFA
  • Köşe Yazıları

Başkandan

  • Fırsatları Doğru Okumalıyız Mal ihracatında 280 milyar dolarlık hedefe ulaşabilmemiz için ihracatımızı en az yüzde 7 artırmak durumundayız. İlk dört ayda arzu ettiğimiz oranın gerisinde kalsak da hedefe ulaşmak için gece gündüz çalışmaya devam ediyoruz.
  • Zorluklar da Var, Umut Veren Gelişmeler de Aylık 23 milyar doların üzerindeki her performans, ülkemizin üretim gücünü ve ihracatçımızın azmini ortaya koyması açısından önemli. Küresel belirsizliklerin hüküm sürdüğü bir ortamda elde ettiğimiz bu sonucu başarı olarak değerlendirebiliriz.
  • İhracatımızı Yeniden Büyümenin Lokomotifi Yapmalıyız Pazar çeşitliliğimizi artırmak, katma değerli ihracatımızı güçlendirmek ve ihracatçılarımızın sorunlarını yerinde dinleyip çözüm bulmak için çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz.
  • Enflasyonla Kur Arasındaki Dengeyi Sağlamalıyız 280 milyar dolar ihracat hedefiyle başladığımız 2025'in ilk ayını geride bıraktık. Ocak ayında ihracatımızı yüzde 5,8 artırarak 21,2 milyar dolara çıkarmayı başardık.
  • Zor Bir Yılı Daha Başarıyla Tamamladık Küresel talepteki yavaşlamaya ve rekabetçiliğimizin zayıflamasına rağmen ihracat ailesi olarak bir yılı daha başarıyla geride bırakmanın haklı gururunu yaşadık.
  • İhracat Ekonomimizin Dinamosu Olmaya Devam Ediyor İhracatçılarımızın talep, görüş ve önerilerini dinliyor, takipçisi oluyoruz. Bakanlıklarımız ile sektörlerimiz arasında köprü görevi görüyoruz.
  • Üretim ve İhracat İhmal Edilmemeli Sorunlarımızı, taleplerimizi ve çözüm önerilerimizi her düzeyde dile getirirken bir yandan da pazar çeşitliliğimizi artırmak için aralıksız çalışıyoruz. Ocak-Ekim döneminde 15 alım heyeti, 114 ticaret heyeti düzenledik ve 339 fuara katıldık.
  • Önümüzdeki Üç Aya Odaklandık Zor bir yılda ekim ayıyla birlikte son virajına girdik. Maliyetler ve kur arasındaki makas açıldığı için rekabetçiliğimizin zayıfladığı bir dönemde geçiyoruz. Buna rağmen 113 ülkeye ihracatımızı artırdık. 42 ülkede yüzde 50'nin, 87 ülkede yüzde 10'un üzerinde ihracat artışı kaydettik.
  • Pusulamıza Hedeflerimizi Aldık İlk sekiz ayda artıda olsak da hedefimizin gerisindeyiz. Yıl sonu hedefimizi yakalayabilmek için önümüzde dört ayda var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. İhracatçılarımızın bu süreçte gösterdiği özveri, bu inancımı güçlendiriyor.
  • Maliyetler ve Kur Dengelenmeli Ülke ekonomimizin lokomotifi konumundaki ihracatta yeniden vites yükseltebilmemiz için girdi maliyetleriyle döviz kurunu dengelemenin dışında bir çözüm yolu görünmüyor.
  • Firmalarımızın Küreselde Rekabetçiliğini Artırmalıyız Yeni pazarlar bulmak için düzenlediğimiz ticaret heyetlerimiz önümüzdeki dönemde de artarak devam edecek. Üreticilerimiz, Ticaret Bakanlığımızın verdiği destekler ile bu yeni pazarlarda, yeni başarı hikayeleri yazabilirler.
  • Cumhuriyet Tarihimizin En Yüksek Aylık İhracatı İhracat ailesi olarak mayıs ayında iki büyük başarıya imza attık. Geçen ay 24,1 milyar dolarla Cumhuriyet tarihimizin en yüksek aylık ihracatını gerçekleştirdik. Son 12 aylık ihracatta da 260,1 milyar dolarla yine en yüksek değere ulaştık.
  • İhracatı Bütüncül Bir Anlayışla Ele Almalıyız Biz artık daha çok üretmenin yanı sıra katma değer yaratmayı, yüksek teknolojinin imkânlarını kullanmayı, markalaşmayı ve inovatif fikirleri tartışmayı istiyoruz.
  • Seçimsiz Dört Yılda Hedefe Odaklanmalıyız Türkiye ekonomisine dair geçen yıl genel seçimler öncesi başlayan “acaba beklentisi”, 31 Mart günü yapılan yerel seçimler ile bitti. Türkiye, büyük bir demokratik olgunlukla bir seçimi daha tamamladı. Sonucun ülkemize ve milletimize hayırlı olmasını diliyorum.
  • Değişimi Yönetebilenler Varlığını Sürdürebiliyor Değişen dünyada varlığımızı sürdürebilmemiz için teknolojik dönüşüme ayak uydurmak ya da “doğru üründe” markalaşmak dışında başka bir seçeneğimiz yok.
  • İhracatçımızın Küresel Krizi Fırsata Dönüştürme Yeteneği Var İhracatçımızın en büyük avantajı, zor şartlara hızlı çözüm üretebilen esnek bir yapıya sahip olması.
  • Şans Hazır Olanı Seçer! İhracatta büyük hedeflere ulaşabilmemiz için daha çok yatırım yapmak ve katma değerli üretimi artırmak zorundayız.
  • İkiz Dönüşümü İnovasyonla Fırsata Dönüştürebiliriz Gerek ülke ekonomisinde gerek ihracat hedeflerimize ulaşabilmemizin tek yolunun yenilikten geçtiğinin bilincindeyiz. Bu ekosistemin daha da büyümesi için ihracatçılar olarak elimizden gelen desteği vermeye devam edeceğiz.
  • Ülkemizin ve Üreticimizin Potansiyeline Güveniyoruz Antalya'da 3-5 Kasım tarihlerinde yaptığımız TİM Delegeler Buluşmamızda, belirlediğimiz hedeflere ulaşma noktasında; birliklerde görev alan, fikir üreten ve emek veren delegelerimizle bir araya geldik.
  • İkinci Yüzyıla Çok Daha Güçlü Başlıyoruz Cumhuriyet Her Açıdan Bir Rehber, Türkiye Cumhuriyeti 100. yılı geride bırakırken yeni umutlara, heyecanlara ve başarılara yelken açıyor. Hedefimiz ve gayretimiz her zaman dünden çok daha büyük olmak zorunda.
  • Ekonominin En Güçlü Kozu İhracat Türk Ticaret Bankası'nın satın alınmasının ardından, 11 bankamızla beraber 1 milyar dolar hacminde bir kredi protokolü imzaladık. İhracatçıların finansmana erişimini kolaylaştıracak protokol çerçevesinde firmalarımız 5 milyon dolar veya 100 milyon TL'ye kadar uygun maliyetli ihracat kredisi kullanabilecek.
  • İhracatı Güçlendirecek Adımlar Atılıyor Cumhurbaşkanımızın liderliğinde iş dünyamızın gerçekleştirdiği Körfez Turu'nda kurulan yeni ilişkiler ve iş birliklerinin bölgeye yapılan ihracatımızı da olumlu etkileyeceğini görebiliyoruz.
  • İkinci Yarıya Daha Rekabetçi Başlıyoruz Yükselen çevre standartları, yeni bir rekabet sahası açtı. Tercih edilebilir tedarikçiler olmak ve katma değerli ürünler üretmek zorundayız.
  • İhracatçımızın Bir Bankası Oldu, Sıra Dövizde İhracatçılarımız, her hafta dünyanın dört bir yanında yeni müşteri bulmak için ülke ülke geziyor.
  • Tuzaktan Çıkış Yolu, İnovasyon Sadece yeni bir buluş değil, mevcut teknolojilere katacağınız değer de çok önemli. Bunu da toplumda oluşturacağımız inovasyon kültürü ile başarabiliriz.
  • İhracatçımız Büyük Sınavı Başarıyla Geçti
  • Dayanışma Ruhu İle İyileşiyoruz! “İhracat ailesi, bir yandan depremzedelerin yaralarını sarmak için seferber olurken bir yandan da ticaretin durmaması için çok çalıştı ve bu şanlı ülke için çalışmaya da devam edecek.”
  • Güzel Hikâyemizin Artık Markalaşma Vakti Geldi
  • İhracatçımız Görevini Yaptı Dünyada artık Türk ürünü ile tanışmayan tek bir ülke kalmadı. 2022 yılında 162 ülkeye ihracatımızı arttırırken, 108 ülkede ihracat rekoru kırdık.
  • Yılın 11 Ayını Geride Bırakırken... Türkiye ekonomisi, yılın üçüncü çeyreğinde yüzde 3,9 büyüdü ve mal ve hizmet ihracatı büyümeye 2,9 puan katkıda bulundu.
  • Büyük pazarların ithalatı baskılanıyor Ekim ayı ihracatımız yüzde 2,8 artışla 21,3 milyar dolar oldu. Yılın on ayında ihracatımız yüzde 15,4 yükselerek 209,5 milyar dolara, son 12 aylık dönemde ise yüzde 17,5 artışla 253,1 milyar dolara ulaştı.
  • Avrupa'nın Enerji Krizini Fırsata Dönüştürebiliriz Sanayicimizin enerji maliyetleri son bir yılda artmış olsa bile Türkiye'nin enerji sıkıntısı bulunmuyor. Avrupa ise bir enerji krizi yaşıyor.
  • İhracattaki Başarımız Ekonomiyi Büyütmeye Devam Edecek İhracatçılarımız için küresel pazarda işler daha zor hale gelmeye başlasa da dünya ticaretinde yakaladığımız artış ivmesi devam ediyor. İhracatta rekor serisi yaz aylarında da devam etti. Temmuz ve ağustos aylarında ihracatta kaydettiğimiz başarılar da Türkiye ekonomisinin büyümeye devam edeceğine işaret ediyor.
  • Büyük denizlere açılıyoruz Türk ihracatçısı, küresel ticaretteki risk ve belirsizliklere rağmen bu yıl başarılı bir performans sergiledi. Yıl sonu ihracat hedefimiz olan 250 milyar dolara, yılı tamamlamadan ulaşacağımıza inanıyorum.
  • Birlik ruhu, itici gücümüz olacak Türkiye İhracatçılar Meclisi'nde yeni bir dönemin kapılarını aralıyoruz. Dört yıl boyunca İsmail Gülle ve beraberindeki yönetim ile omuz omuza, elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık. İsmail Başkan ile bizler de yaşanan sorunlara çözüm bulmak için gayret gösterdik. Rekorlar kıran ihracat ailemize, gece gündüz katkı sunduk. Yeni dönemde çok daha fazla katkı sunmaya devam edeceğiz.
  • Türkiye'nin topyekûn kalkınmasına hizmet ediyoruz Her zaman söylüyoruz; ihracat görevimizdir, ihracat borcumuzdur, ihracat geleceğimizdir, ihracat istikrarımızdır, ihracat gücümüzdür. Çünkü ihracat, dünya arenasındaki gururumuzdur.
PAYLAŞ
Başkandan

BİZE ULAŞIN

  • Türkiye İhracatçılar Meclisi
    Yenibosna Merkez Mahallesi Sanayi Caddesi No: 3 Dış Ticaret Kompleksi B Blok Kat: 9 34197 Bahçelievler / İSTANBUL
    HARİTADA GÖSTER
  • 444 0 846 (TİM)
  • [email protected]
  • [email protected]
444 0 846444 0 TİM

TAKİP EDİN

Web Sitemizi Mobil Ekranınıza Ekleyin
© TİM 2025
Çerez Politikası KVKK Aydınlatma Metni Bilgi Güvenliği Politikası
by Performans